התחברת בהצלחה!
אתם כאלה מוכשרים - אבל אפשר לבחור רק שלוש יכולות

סקירה: תשלומים וסליקת כרטיסי אשראי עם PayPro Global

שירות התשלומים PayPro Global מציע שירותי סליקה וגביית כספים מלקוחות מכל העולם בצורה פשוטה ותומכים בעבודה עם סטארט-אפים ישראלים.

סקירה: תשלומים וסליקת כרטיסי אשראי עם PayPro Global
לוגו של הספונסר
הפוסט בחסות:

לפני כמה שבועות כתבתי מדריך לסליקת כרטיסי אשראי ליזם הישראלי הממוצע בשנת 2019. הפוסט עורר הרבה עניין וקיבלתי המון פניות לגביו - חלקן בנוגע לשימוש ושאלות ספציפיות על שירותי הסליקה שהופיעו, וחלקן היו בנוגע לשירותים נוספים שדואגים לסגור את הפינה של סליקה וגביית כספים לקוחות מחו״ל.

הפעם אתמקד בשירות התשלומים של PayPro Global ואספר כיצד הוא יכול לעזור בכל הנושא הזה של סליקת כרטיסי אשראי וגביית כספים מלקוחות בכל העולם

גילוי נאות: אני באופן אישי משתמש ב-PayPro על מנת לגבות כספים באתר ובנוסף היא נותנת חסות של ״לסטארטאפ״. מיד הסכמנו שהפוסט הולך להיות אובייקטיבי לחלוטין מנוקדת המבט שלי בתור משתמש בשירות שלהם - לפעמים אפרגן ולפעמים פחות אבל בסופו של דבר אתן חוות דעת כנה ואמיתית המבוססת מההסתכלות שלי על המוצר.

אם אין לכם כוח לקרוא הכל, מוזמנים לגלול לסוף כדי לקבל TL;DR של כל העניין.


PayPro Global ואיך הם עוזרים לכם

PayPro Global היא חברה שהוקמה ע״י יזמים ישראלים ומציעה פתרון All Around לתשלומים אונליין ומאפשרת לכם לגבות כספים מכל מקום בעולם במהירות ובפשטות, והחדשות הטובות הן שאפשר לעבוד אתם בתור חברה ישראלית. הפלטפורמה כוללת המון כלים למיקסום רווחים כמו A/B Testing, Email Marketing ו-Cart Recovery ועוד. קצת נתונים ״יבשים״ על השירות ולמי הוא מתאים: 

עלויות הקמה ועמלות
ללא עלויות הקמה. 4.9% עבור כל סליקה + $1. ניתן לקבל הצעה טובה יותר בתזרימים גבוהים.

למי מתאים השירות
מתאים מאוד לחברות SaaS, סטארט-אפים בתחילת הדרך, חברות שמוכרות מוצרים דיגיטליים, קהל לקוחות אמריקאי/בינלאומי, יזמים שלא מעוניינים לרוץ לפתוח חברה בארה״ב בשביל שירותים כמו Stripe.

במה זה שונה מ-Stripe ו-Braintree ושאר החברים?

בשביל להבין את ההבדל קודם צריך להבין את הסוגיות שנתקלים בהן בעת גביית כספים מכל העולם. כשאנחנו גובים כסף מלקוחות מחו״ל, יש כל מיני עניינים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון: האם אנחנו עסק B2B או B2C, מדיניות המס של כל מדינה שבה הלקוח נמצא, חיובי VAT במידת הצורך (באירופה לדוגמה) ורגולציות נוספות. אלה דברים שמוסיפים המון התעסקות פיננסית וגם חושפים אתכם לקנסות במידה וזה לא מנוהל כמו שצריך.

כאן נכנסים לתמונה שירותים כמו PayPro Global שבעצם לוקחים את האחריות כ-Seller של העסקה בכל מדינה בה הם תומכים והם בעצם אלה שדואגים להתנהלות המס והמע״מ הדרושים לרשויות, על מנת שאתם שלא תצטרכו להתעסק בזה. זה למעשה ההבדל הטמון בין עבודה עם Payment Gateway כמו Stripe לבין עבודה מול Reseller כמו PayPro שמגלם בתוכו סיבוכים פיננסיים כאלה. באופן אישי יצא לי להשתמש ב-Stripe ו-Braintree  ובסה״כ שניהם שירותים נהדרים שמציעים שירותי סליקה בצורה פשוטה, אך הם פשוט לא דואגים להכל. 

כמו כן, חשוב לא פחות  - במידה ואתם עסק ישראלי, לא ניתן לעבוד עם השירותים האלה עדיין מבלי לפתוח חברה במדינה בה הן כן תומכים, כך שזו גם יכולה להיות סיבה טובה להשתמש בשירותים אלטרנטיביים כמו PayPro שמאחר ועובדים במודל של Reseller, ניתן לעבוד איתם עם עסק כמעט בכל מדינה בעולם.

לא רק סליקה: PayPro כולל המון שירותים תחת פלטפורמה אחת


סקירה מוצרית

את חוות הדעת שלי מהשימוש האישי במוצר חילקתי לשלוש קטגוריות: מהרשמה למוצר עובד, פיצ׳רים ויכולות ועבודה מול שירות הלקוחות. אלה בד״כ הפרמטרים המרכזיים שאני מסתכל עליהם כשאני מתחיל לעבוד עם שירות חיצוני כחלק מהעסק שלי. לנוחיותכם, סיכמתי בסוף כל קטגוריה מה תכל׳ס אהבתי ומה פחות.


מהרשמה למוצר עובד

אחד המדדים שמאוד חשובים לי בעבודהעם שירותים חיצוניים הוא המדד שאני קורא לו ״מ-0 ל-100״ - כמה מהר אפשר להגיע ממצב של לקוח שמתעניין בשירות למצב שהשירות עובד ואפשר להתחיל להשתמש בו. מהרגע בו נרשמתי ל-PayPro עד לשלב ששירות הלקוחות יצר איתי קשר עם דפי מכירה מותאמים לאתר עברו 24 שעות, שזה בסה״כ זמן מעולה בהתחשב בסוג השירות.

אהבתי:
✅ מעבר מהיר ממצב של ״לקוח מתעניין״ לעמוד צ׳קאווט שמוכן לעבודה עם הלקוחות שלי (24 שעות).

פחות אהבתי:
🚫 הייתי שמח לאופציה ״לשחק״ עם המערכת מיד עם סיום ההרשמה מבלי לחכות לשירות לקוחות.

ציון: ⭐️⭐️⭐️⭐️


מסך הצ׳קאווט ששירות הלקוחו הכין עבורי מבעוד מועד.



פיצ׳רים ופונקציונליות

PayPro מציעים המון שירותים מלבד סליקה שאני מאוד מעריך ושמח לקבל בחבילה: כלים ל-Email Marketing, אנליטיקות, A/B Testing, Cart Recovery תמיכה בהמון מטבעות ולוקאלזיציות ועוד. בגזרת המיתוג - ניתן בקלות ליצור מסכי צ׳קאווט עם קוסטימזציה יחסית מלאה עם המון ויראציות של מחירים עבור המוצרים.

אחד הדברים שמאוד אהבתי בתור יזם בתחום ה-SaaS זה מסך של SaaS Metrics. בעצם דאשבורד שכל מטרתו היא להציג לכם את כל המטריקות החשובות לכם בתור עסק בתחום ה-SaaS: מס׳ המנויים, Lifetime Value, רווחים חודשיים, Churn Rate (מדד המציג כמה לקוחות הפסיקו את המנוי), CAC ועוד המון ״ראשי תיבות״ שתמיד מבורך לראות בשביל להבין לאן העסק שלכם מתקדם (או לא מתקדם).

האמת שיש המון פיצ׳רים משאוכל לפרט כאן אז ממליץ לכם להכנס לאתר ולראות מה הם מציעים שעשוי להתאים לצרכים שלכם.

אהבתי:
✅  המון יכולות: קחו את Stripe, MailChimp, Google Analytics ועוד כל מיני - ושימו תחת פלטפורמה אחת.
✅ דאשבורד מותאם לחברות בתחום ה-SaaS עם המון אנליטיקות שימושיות.
✅ השירות מגיע בילט-אין עם טיפול בהמון נושאים בגביית כספים בינלאומית (VAT לדוגמה), כך שאין צורך לשבור על זה את הראש.

פחות אהבתי:
🚫 המערכת מכילה המון יכולות אבל יחד עם זאת גורמת לך ללכת לאיבוד בין ים הפיצ׳רים. אמנם השירות לקוחות שם בשביל לעזור בכל תהייה אבל אני אוהב שהדברים ברורים מאליהם.

ציון: ⭐️⭐️⭐️⭐️

מסך ה-SaaS Metrics


תמיכה טכנית ושירות לקוחות

אחד הדברים שמאוד אהבתי מהרגע הראשון זה שירות הלקוחות והליווי לאורך כל התהליך. זה דבר שבד״כ לא מוערך על ידי אנשים, אבל למי שיצא לעבוד עם PayPal ולגלות שביום בהיר אחד נעלו לך את החשבון, הכסף מוקפא ואין מי לדבר - יודע שזו הרגשה לא נעימה. תמיד שמח לעבוד עם שירותים שיש איש קשר ישיר שאפשר לדבר איתו במידת הצורך.

אהבתי:
✅ שירות לקוחות אישי שמלווה אותך לאורך התהליך והעבודה עם הפלטפורמה.

ציון: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


שורה תחתונה 

השירות של PayPro בא עם כמה פלוסים שלשירותים אחרים אין והוא סוגר את רוב הפינות על מנת להתחיל לקבל כסף: הקמה מהירה, שירות טוב ותמיכה ברוב ה-Use Caseים שיכולים להיות לכם (SaaS, Digital Content, Commerce).  השירות עשוי להיות גם אלטרנטיבה מאוד טובה לחברות ויזמים שלא מעוניינים להקים חברה בארה״ב (עם כל הבלאגן הכרוך בזאת) על מנת להשתמש בשירותים כמו Stripe, וגם אם כן יש לכם אופציה כזו, המון נושאים כמו VAT כבר מטופלים על ידם, דבר שאתה לא מקבל ״חינם״ בפלטפורמות אחרות ובד״כ לא מגולם בעמלות שמופיעות באותם אתרים.

העמלה עשויה להיראות יחסית גבוהה (4.9%) אך אם ניקח בחשבון את מה שכלול בה (טיפול ברשויות מס ומע״מ בעולם) יחד עם העובדה שבשלבים התחלתיים תוכלו להיות ממוקדים בתזרים מזומנים מלקוחות, לדעתי זה זניח. 

האם PayPro Global הוא השירות המתאים עבורכם? את זה רק אתם תחליטו.
בסופו שלדבר זה תלוי במוצר שלכם, השוק שבו אתם והלקוחות שלכם נמצאים והעדפות הפרטיות שלכם בהתאם לשירות שאתם מצפים לקבל. אם אתם מעוניינים בשירות מפוקס SaaS כדי לרוץ מהר או לא מעוניינים כרגע להסתבך עם שירותים כמו Stripe, אני חושב ש-PayPro עשויים להיות אלטרנטיבה ששווה לבדוק.

לינקים ליצירת קשר
לפרטים נוספים וכל מה שהם מציעים בקרו באתר שלהם:
https://payproglobal.com

ואם יש לכם שאלות ספציפיות אתם מוזמנים לדבר עם גיא זינגר, מנהל המכירות שלהם:
דוא״ל: guy.zinger@payproglobal.com
סקייפ: guy.zinger4

עמוד הפייסבוק
עמוד לינקדאין

💡 זה הוא פוסט אורח המשקף את דעתו וניסיונו האישי של הכותב או הכותבת.
חושבים שיש לכם גם מה לשתף עם הקוראים שלנו? נשמח לשמוע ממכם.
תגיות:
אופס.. משהו השתבש.
💩
הצטרפו ל-10,000+ יזמים ויזמות שמקבלים ״פור״ על כל השאר
☝️ חזור למעלה