התחברת בהצלחה!
אתם כאלה מוכשרים - אבל אפשר לבחור רק שלוש יכולות

5 מקומות מומלצים לחפש מיטאפים, כנסים ותחרויות לסטארט-אפים

אם אתם מחפשים מיטאפים שמיועדים לסטארט-אפים בישראל, בין אם זה כנס, תחרות או מיטאפ נישתי, אספנו עבורכם את מיטב המקורות למצוא את מבוקשכם.

5 מקומות מומלצים לחפש מיטאפים, כנסים ותחרויות בישראל
לוגו של הספונסר
הפוסט בחסות:

אירועים, כנסים, מיטאפים ותחרויות הן דרך מעולה להכיר אנשים חדשים למעגל הנטוורקינג שלכם, ללמוד משהו חדש ולקבל חשיפה עבור הסטארט-אפ שלכם. מה הם המקומות הטובים ביותר לחפש (ולמצוא) אירועים כאלה? מעולה, בשביל זה אנחנו כאן. אספתי עבורכם את מיטב המקורות למציאת אירועים וכנסים בסצינת ההייטק והסטארט-אפים בישראל.

1. לוח המיטאפים של ״לסטארטאפ״

אז כן, מדובר בקצת Shameless Promotion, אבל יש לנו אחלה לוח מיטאפים באתר. המערכת אוספת אוטומטית את כל המיטאפים מאתרי האירועים הפופולרים (פייסבוק, Meetup, Eventbrite) ומקטלגת אותם יפה-יפה בקטגוריות המתאימות כך שתוכלו למצוא אירוע או מיטאפ בכל נושא בהתאם להעדפות שלכם - מיטאפים טכנולוגים לגיקים ומתכנתים, מיטאפים בנושאי שיווק, אירועים למעצבים בנושא חווית משתמש ומוצר וכמובן אירועים ומיטאפים על יזמות. אפילו הוספנו יכולת לקבל עדכונים אוטומטית מידי שבוע עם כל האירועים שקורים אם אתם מאלה שמעדיפים שהתוכן יגיע אליהם. כן, דיי מגניב אני חייב לומר. 

לכניסה ללוח האירועים של לסטארטאפ 👈

לוח האירועים של לסטארטאפ
לוח ההאירועים של לסטארטאפ


2. תצטרפו לקבוצה ״המיטאפיסטיות״

אל תתנו לשם לבלבל אתכם, גם גברים מוזמנים לקבוצה. ״המיטאפיסטיות״ הינה קהילה שהקימו הילה בקשי ועדיה אוחנה על מנת לעודד ולקדם את הנוכחות של נשים במיטאפים ואירועים בהייטק הישראלי. כמעט ביום יום מפורסמים שם אירועים ומיטאפים מומלצים על ידי חברי וחברות הקבוצה. בונוס - פספסתם מיטאפ מסוים? כנראה שמישהי פרסמה סיכום של מה ואיך היה באירוע.

הצטרפו לקבוצה של ״המיטאפיסטיות״ 👈

המיטאפיסטיות
קבוצת הפייסבוק של המיטאפיסטיות


3. מיצאו מיטאפ קרוב ב-Meetup ו-Eventbrite

אם אתם בכל זאת כאלה שאוהבים ללכלך את הידיים, אתם מוזמנים באופן עצמאי להכנס לאתרים של Meetup ו-Eventbrite. מרבית המיטאפים והכנסים בסצנת ההייטק והסטארט-אפים בישראל עוברים דרך אחת הפלטפורמות הללו על מנת לנהל את האירוע ולחלק כרטיסים. ניתן לסנן לפי ערים, נושאים ולחפש גם אחר אירוע ספציפי שעשוי להיות במאגר. אחד הפיצ׳רים  הייחודים של Meetup הוא בעצם קבוצות סביב האירוע. למעשה מאחורי כל אירוע מסתתרת קבוצה בנושא כלשהו (תכנות, יזמות, שיווק וכו׳) אשר מפעילה את האירועים, וניתן להצטרף לקבוצה על מנת להמשיך לקבל עדכונים ממנה כאשר היא מארגנת אירוע חדש.

לחיפוש אירועים ב-Meetup 👈

לחיפוש אירועים ב-Eventbrite 👈

מיטאפים באתר Meetup
תצוגת החיפוש באתר Meetup


4. שימו עין על Geektime

גיקטיים הינו מגזין פופולרי על כל מה שקורה בתחום הטכנולוגיה בארץ ולעיתים מקדם כנסים ותחרויות סטארטאפים המיועדות ליזמים וחברות בתחילת הדרך. במידה ואתם כבר לא עוקבים אחריהם, הנה עוד סיבה להשאר מעודכנים עם התוכן שלהם.

5. הצטרפו לקהילה של ״האקוסיסטם - חיים בהייטק״

אמנם הקבוצה לא מתעסקת במיטאפים וכנסים בהייטק באופן ספציפי, אך מידי שבוע דנה מיכאלנוביץ׳ אשר מנהלת את הקהילה מפרסמת פוסט בו אנשים מפרסמים אירועים אשר קורים באותו שבוע. כך או כך, קבוצה מוצלחת להצטרף אליה על מנת להתעדכן במה שקורה בסצינת ההייטק והסטארט-אפים בישראל ולהשתתף בדיונים בה.

הצטרפו לקבוצה של ״האקוסיסטם – חיים בהייטק״ 👈

אקוסיסטם חיים בהייטק
הפוסט השבועי שמתפרסם בקבוצה של ״אקוסיסטם - חיים בהייטק״


מכירים עוד מקומות? תרגישו חופשי לשתף אותנו בתגובות.

💡 זה הוא פוסט אורח המשקף את דעתו וניסיונו האישי של הכותב או הכותבת.
חושבים שיש לכם גם מה לשתף עם הקוראים שלנו? נשמח לשמוע ממכם.
תגיות:
אופס.. משהו השתבש.
💩
הצטרפו ל-10,000+ יזמים ויזמות שמקבלים ״פור״ על כל השאר
☝️ חזור למעלה