התחברת בהצלחה!
אתם כאלה מוכשרים - אבל אפשר לבחור רק שלוש יכולות

10 פודקאסטים מומלצים בעברית על יזמות וסטארט-אפים

ממעצמת סטארט-אפים למעצמת פודקאסטים. אספתי את מיטב הפודאקסטים בעברית על יזמות וסטארטאפים שכדאי לכם לשמוע. מומלץ ביותר להכניס כל פודקאסט מהרשימה לרשימת ההשמעה שלכם.

10 פודקאסטים מומלצים בעברית על יזמות וסטארט-אפים | לסטארטאפ
לוגו של הספונסר
הפוסט בחסות:

תקועים בפקקים? בתור לקופת חולים ואין לכם מה לעשות? פודקאסט היא דרך מעולה להעביר את הזמן בצורה פרודקטיבית וגם אחלה דרך ללמוד משהו חדש ומעניין. בשנים האחרונות יותר ויותר פודקאסטים בעברית מצטרפים לחבורה והמבחר רק הולך וגדל מדי שנה. ניתן למצוא פודקאסטים בעברית העוסקים בשיווק, טכנולוגיה, גיוס כספים, הקמת חברות וסטארט-אפים ולמעשה כמעט כל תחום ״הייטקיסטי״ שאתם יכולים לחשוב עליו. עכשיו זה לא שיש משהו רע בפודקאסטים באנגלית, אבל לפעמים נחמד יותר  לשמוע תוכנית בעברית פשוטה עם קצת פלפול ישראלי.

אז כן, הכותרת קצת קליק בייטית וטוענת מה הם ״הפודקאסטים הטובים ביותר״ אבל בסופו של דבר עניין של טעם. 😇
אספתי עבורכם את הפודקאסטים בעברית שבעיניי המוצלחים ביותר על מנת ללמוד על עולם הסטארט-אפים ובאופן כללי גם כיף לשמוע. פייר, היה קשה להכניס רק עשר אבל לא רציתי לפזר אתכם יותר מידי.

אוהבים פודקאסטים נוספים? הוסיפו אותם למאגר!
לרשימה כל הפודקאסטים המלאה 👈



1. עוד פודקאסט לסטארט-אפים

טוב, רק השם מרמז על כך שיותר יותר פודקאסטים בנושא מצטרפים לחגיגה. אבל זה ממש לא ״עוד סתם״ פודקאסט. עוד פודקאסט" הינה תוכנית ליזמים בתחילת דרכם וכאלה המתעניינים ביזמות. במסגרת הפודקאסט, תום בר-אב, מנהל השיווק והאקו-סיסטם ב- MassChallenge (האקסלרטור הגלובלי הגדול בעולם) וגיא קצוביץ', מייסד-שותף ב-Fusion LA (תוכנית האצה לסטארט-אפים ישראלים בלוס אנג'לס), מארחים דמויות מובילות בתעשיית הסטארט-אפים והחדשנות בישראל - לרבות משקיעי הון-סיכון, יזמים ואנשי מקצוע אחרים - בכדי לאפשר למאזינים מפגש בלתי אמצעי עמם.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


2. השבוע: פודקאסט על סטארטאפים

הפודקאסט המיתולוגי של איתן ודויד בו הם מדברים על יזמות, הקמת חברות סטארטאפ, משתפים סיפורים אישיים ומארחים אנשי מפתח בסצינת הסטארט-אפ בישראל. הפודקאסט פחות פעיל היום אבל עדיין מצדיק כל השמעה והשמעה.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


3. 10 דקות על שיווק

עשר דקות על שיווק הוא פודקאסט שבועי בו תקבלו אסטרטגיות פרסום ושיטות עבודה מתקדמות שמיושמות בחברות הגדולות והמצליחות בעולם. בכל פרק תשמעו את האנשים המובילים בתעשייה - אם השמות של חלקם לא יהיו לכם מוכרים זה כי הם לא מרבים להתראיין. הם מרבים לעבוד מסביב לשעון, להוביל צוותי שיווק ומכירות ולנצח במשחק כל פעם מחדש!

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


4. Supertools - הפודקאסט

פעם נוספת, תומי בר-אב (מ״עוד פודאקסט על סטארטאפים״) רק הפעם עם פודקאסט על יעילות ופרודקטיביות - הן בתור יזם והן בתור אדם נורמטיבי שחיי בחיים האלו. תומי מארח אנשים ממגוון תפקידים, מומחים ליעילות וכאלה שגורמים לדברים לקרות. מומלץ מאוד לאנשים שמחפשים דרכים לייעל את החיים שלהם.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים

5. הייטק בפפקים

תוכנית רדיו המשלב שידור חי (ניתן לצפות Live בפייסבוק) מידי שבוע בימי חמישי בשעה 8:30 בבוקר (כן, שעות הפקקים). בכל תוכנית מתארחים אנשים מסצינת הסטארטאפים וההייטק מישראל ומספרים את הסיפור  והפרספקטיבה שלהם על ה״סטארטאפ ניישן״ שלנו.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


6. יזמות או למות

הפודקאסט יזמות או למות מארח מידי תוכנית יזמים ומשקיעים באקוסיסטם הישראלי ומנסים להבין מה הם עשו נכון או לא נכון על מנת שניתן יהיה ליישם את ההמלצות במיזמים שלכם.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים

7. עושים תוכנה

מכירים את ״עושים הסטוריה״? אז רק למתכנתים. חן פלדמן ועמית בן דור מגישים פודקאסט שמטרתו ללמד, לספר סיפורים של הצלחות, כשלונות , אתגרים ובעיקר לשים דגש על מה שמתכנתים מתחילת דרכם ועד לותיקים בתחום רוצים לדעת, לשמוע ולקבל השראה ממנו.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


8. TechTalk

אז אם כבר בטכנולוגיה עסקנן, בואו נדבר על הפודקאסט TechTalk. בכל פרק תארח מור אלדן, מנכ”לית  חברת IsraelClouds אנשים מתעשיית הטכנולוגיה בארץ ותספר לנו כיצד השילוב של אנשים, טכנולוגיה ועסקים יכול לעשות הסטוריה.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים

9. pixelperfect

איך אפשר שלא לדבר על סטארט-אפים מבלי צמד המילים - UI ו-UX. שגיא שרייבר יקח אותנו לעולם העיצוב וחווית המשתמש בנוסח יזמי וידבר עליו ועל מה שדרוש על מנת להוציא מוצרים טובים לעולם הזה.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים

10. הסטארטאפיסטיות

הסטארטאפיסטיות הוא פודקאסט דו שבועי על נשים יזמות שחולמות ומגשימות. במסגרת התכנית, נשים יזמות  מספרות על הדרך שהן עוברות שסטארטאפיסטיות בארץ ואופן העבודה שלהן. אל תתנו ל״מגדר״ לבלבל אתכם, בין אם אתם גברים/נשים/משהו לא בינארי אחר - אתם תמצאו כאן מלא אינפורמציה שוות ערך על עולם הסטארט-אפים.

🎙 לשמיעת הפודקאסט ופרקים קודמים


💡 זה הוא פוסט אורח המשקף את דעתו וניסיונו האישי של הכותב או הכותבת.
חושבים שיש לכם גם מה לשתף עם הקוראים שלנו? נשמח לשמוע ממכם.
תגיות:
אופס.. משהו השתבש.
💩
הצטרפו ל-10,000+ יזמים ויזמות שמקבלים ״פור״ על כל השאר
☝️ חזור למעלה